Mi-am facut cel mai frumos cadou de sarbatori

De fiecare data cand vine decembrie imi fac un inventar al garderobei si caut sa vad ce mai am nevoie pentru ca, nu-i asa, decembrie e luna cadourilor si eu merit cel putin unul, in fiecare an. De data asta am zis sa mai cumpar ceva haine mai groase si niste accesorii dragute. Cum bugetul alocat pentru cadouri nu era asa de mare am cautat magazine cu preturi mai bune la haine de tot felul. Asa am dat peste magazinele cu haine second hand aproape nepurtate, cu stocuri permanente si cele mai bune tipuri de materiale folosite in realizarea lor.

Spre deosebirile de hainele pe care le poti lua din mall sau din supermarket, aceste haine second hand sunt de o calitate mai buna, sunt straine, au grad de uzura aproape zero, se pot spala fara probleme inainte de purtare, au fost verificate inainte de a fi expuse in oferta asa ca ai garantia ca imbraci ceva bun. Pe langa pret ce m-a atras la hainele second hand din magazinele online a fost prezentarea lor impecabila si gama diversa de marimi si culori, foarte greu de gasit in magazinele obisnuite. Trecand peste stereotipul ca produsele second hand nu sunt de calitate trebuie sa va spun ca dupa ce am primit articolele vestimentare cumparate, de altfel foarte repede, am fost foarte incantata de achizitie. Toate hainele cumparate aratau foarte bine, nu erau murdare, tesatura era foarte buna, aproape ca in momentul in care a iesit pe usa fabricii.

Am ajuns sa am in garderoba cele mai importante branduri din lume pe care de altfel nu aveam cum sa mi le permit in mod normal din cauza pretului si a inexistentei lor in magazinele pe care le frecventam. Prima data cand am iesit in oras imbracata in hainele cumparate din magazinul online cu haine second hand prietenii m-au intrebat de unde le-am luat pentru ca era deosebite, calitate buna, culori puternice si modul in care erau confectionate era unul original. Cand au auzit ca sunt luate pe mai nimic si-au schimbat complet parerea despre magazinele care vand asa ceva si au ajuns sa cumpere si ei de la magazinul meu preferat cu preturi mici si produse de o calitate excelenta.

No comments:

Post a Comment