Pasiune pentru cumparaturi

Traim intr-o societate de consum si recunosc ca iubesc sa consum. Prin consum ma refer strict la cumpararea produselor de tot felul, si stiu ca asta o fac doar pentru a ma face sa ma simt mai bine, din lipsa unei alte pasiuni care sa ramana constant cu mine. Alte pasiuni au venit si au plecat insa pentru cumparaturi de tot felul am sa am mereu pasiune. Caut mereu anunturi pe diferite site-uri si vanez tot felul de super oferte. O fac asa de des incat am inceput sa nu mai cupar nimic de valoare daca nu este la oferta pentru ca asa stiu ca se apropie mai mult de pretul de producator. Ce fel de anunturi caut?

Caut in genere anunturi pentru accesorii feminine, produse cosmetice, servicii de tot felul, de la ofertele saloanelor de cosmetica la serviciile medicale de care avem toti nevoie din cand in cand, chiar daca nu ne place sa credem ca vom avea vreodata nevoie de ele. In timp am reusit sa imi cumpar multe obiecte care sunt de folos in casa de asemenea. Am cuparat un aspirator, un dulap, o noptiera, tablouri si o oglinda frumoasa rotunda cu rama inflorata, de pe site-uri ca folosit.com . Mai nou colectionez borcanase si sticle cu tot felul de forme caci am gasit ca sunt foarte frumoase odata umplute fie cu flori sau nisip colorat. Casa mea devine mult mai primitoare si mai personala atunci cand este plina de obiecte care imi sunt pe plac.

Singura camera pe care nu am personalizat-o suficient este bucataria, insa am sa lucrez si la asta curand, caci imi place sa incerc tot felul de retete si culmea, chiar imi ies, desi nu investesc foarte mult emotional in sportul acesta numit bucatarie. Poate uneori sar calul si petrec prea mult timp liber cautand anunturi, insa atata timp cat ma fac fericita, am sa o fac in continuare.

No comments:

Post a Comment