Lucruri care au fost taxate in trecut si la care putini s-ar gandi astazi

Cainii. Intre 1797 si 1798 Scotia a pus o taxa pe cainii care nu lucrau in vreun domeniu. Imediat dupa ce a fost introdusa taxa a starnit controverse, cum era si firesc. Cei care erau impotriva ei credeau ca bietele animale erau vazute ca obiecte, cei care o sustineau spuneau ca trebuie sa existeo astfel de taxa pentru ca patrupezii mancau mancare si foloseaua si alte facilitati exact ca un om, asa ca ar trebui sa fie considerati un lux. Taxa respectiva data din 1796 si a fost propusa de un membru al

Parlamentului reprezentand Lancaster. Multi proprietari si-au ucis cainii pentru ca nu isi puteau permite plata taxelor. La vremea respectiva existau foarte multi caini care tot urmareau oamenii si ii fugareau, banii de pe taxa pe caine fiind dati saracilor. Barbile. Primele taxe puse pe barbi sunt din vremea lui Henry VIII, Rege al Angliei in 1535. Regele nu avea nimic cu barbosii si nici nu avea nevoie de bani. Chiar el avea barba, culmea. Isi dorea insa sa transforme barbile intr-un simbol al statusului social. Taxa depindea de status, cu cat erai mai bine vazut, cu atat plateai mai mult pentru barba afisata in public. Regina Elizabeth I a reintrodus taxa dupa ce a devenit regina, desi Regele renuntase la ea. Orice barba care crestea mai mult de doua saptamani era taxata. Peter I al Rusiei a introdus o taxa asemanatoare pe barba in 1698, impreuna cu taxe pe mustati, ca sa ii oblige pe barbati sa se rada.

Toti cei care plateau taxa primeau la schimb o moneda din cupru sau argint numita token pentru barba, token care trebuia purtat mereu. Cine nu avea token sau refuza sa plateasca taxa respectiva era barbierit in public. Taxa a disparut in 1772, deci au tot fost barbosi care au platit pentru barba lor. Cum s-ar spune lumea adora sa poata canta, poate, pe barba mea, da, da.

1 comment:

  1. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    ReplyDelete