Parul tau are nevoie de mai mult volum?

Eu mereu am avut o problema cu volumul parului meu, de fapt, mai corect ar fi spus, cu lipsa volumului. Pur si simplu, parul meu este drept, foarte subtire si firav, tocmai de aceea, mereu mi-a fost destul de dificil sa-l coafez si sa-i ofer un volum necesar pentru a arata bine. Daca si voi aveti probleme de acest fel, as vrea sa impartasesc cateva idei si experiente ce tin de produsele pentru crearea volumului.

Eu mi-am dat seama in scurt timp ca nu as putea sa ma descurc doar cu cateva tehnici de uscare a parului si de coafare, ci am nevoie de produse cosmetice care sa-i ofere volum parului meu. Trebuie sa recunosc ca am testat destul de multe produse de acest fel, iar ultime gama sunt produse tigi, de care eu sunt foarte multumita. Daca nu ati incercat niciodata produse tigi pentru ingrijirea parului, atunci eu va recomand si chiar insist sa o faceti, deoarece veti fi profund uimite de efectele pe care le au asupra parului. Din toata gama de produse tigi, preferatul meu este un sampon pentru volum, pe care, pur si simplu il ador. Este samponul pe care il folosesc de fiecare data la spalarea parului, iar coafatul de dupa a devenit mult mai lejer. Acest sampon nu increteste parul, ba din contra, ii ofera parului volum si stralucire, pe langa faptul ca il face mult mai fin.

Acest sampon este imbogatit cu lavanda si ulei de migdale, deci, pe langa faptul ca ii ofera parului un miros placut de levantica, mai este si hranitor. Nu stiu cate dintre voi isi dau seama ca parul trebuie si el sa fie rasfatat. Deoarece, daca nu ingrijim parul nostru, nu avem motiv sa avem pretentii ca este dificil de coafat, ca nu are suficient volum sau ca este mult prea deteriorat.

No comments:

Post a Comment