Fonturi celebre

Westminster. Realizate din greseala sau prin design se intampla ca multe fonturi sa intalneasca nevoile tehnologice. Leo Maggs a realizat caracterele tipografice ca parte dintr-un proiect pentru revista About the House, care avea in vedere patronatul de la Covent Garden Opera House. In 1964-1965 el a fost rugat sa faca un stil futuristic pentru articolele revistei. A fost nevoie doar de cateva litere, insa tot alfabetul in acest stil a fost terminat in timpul liber. Munca sa s-a bazat pe proportionalitatea stabilita de Gill Sans, un creator de caractere tipografice clasic. Fontul sau a fost respins la inceput de Letraset, o fabrica de caractere tipografice, pentru ca nu era prea comercial. Cu toate astea Photoscript Ltd a acceptat sa produca fontul sau. In 1993 Maggs a licentiat fontul catre Microsoft si a fost inclus intr-un pachet software pe care compania tocmai ce-l lansa. Popularitatea mare a fontului Westminster s-a datorat modelarii sale pentru numerele de cont ce puteau fi citite de masinariile din banci. Numele sau a fost dat dupa cel al Bancii Westminster.

2 comments:

  1. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    ReplyDelete