Amintiri din liceu

Doamne! Parca mai ieri intram pe poarta liceului, imbracata intr-o salopeta de blugi si o bluza rosie. Eterna mea bluza rosie. Eram atat de speriata. Habar nu aveam cum avea sa fie, ce colegi voi avea, daca ne vom intelege. In prim zi de scoala, am mers cu tata, pana approape in clasa. Da stiu, insa ce sa fac, daca sunt mai slaba de inger .
 
Am intrat in clasa si m-am asezat langa o colega. De atunci, in laboratorul de romana, o buna bucata de timp am stat langa ea. Am inceput sa ne cunoastem, si dintr-una intr-alta am aflat ca nu era din localitate. Si uite asa a inceput si prima ora de dirigentie. Mi-a placut enorm. Apoi am inceput sa ne cunoastem intre noi.  Am avut parte in cei patru ani de liceu, de niste colegi foarte de treaba. Am fost in principal, o clasa de fete, dar am avut si noua baieti. Erau protejatii nostri. De cele mai multe ori era interesant sa ii ascultam la orele de roamana fiindca mereu o dadeau in bara. Participam la tot felul de activitati, care aveau loc in liceu. Bineinteles ca nu lipseam nici de la chefuri. Era frumos de tot.
 
Cand era vorba de o sesiune de comunicare, eram prima care se baga la asa ceva. Eram eu, si inca vreo cateva colege. Si dupa ce ne alegeam tema de refereat,ne intalneam la cineva acasa, si ne apucam de treaba. Tin minte ca pentru un referat din asta, ne-am intalnit la mine acasa, si camera era plina de carti. Am lucrat o zi intreaga la referatul acela. Si in ziua de azi il mai am. Evident era despre dragoste.
Particpam si la concursuri intre licee. Evident ca toti profesorii din liecu ne stiau, fiindca mereu aduceam cate o diploma de la concursurile astea. Nu am lipsit nici de la competiile de dans. Desi la acela am participat asa din placere, fiindca noi eram doua doua fete, si trebuia o grupa de minim 5, daca bine imi amintesc. Si cum nu am gasit fete la fel de curajoase ca si noi, am preferat sa dansam in deschderea concursului. Si ce frumos a fost. Cel mai mult mi-a placut insa participarea la cursul de teatru. Asta fost cea mai frumoasa activitate la care puteam sa particip. Am facut vreo doua piese de teatru, si toata lumea a ramas impresionata de noi. Tin minte ca la Zilele Liceului, am jucat o piesa istorica, foarte frumoasa, era despre razboi si dragoste, si la final toate colegele si profesoarele plangeau. Apoi am jucat si intr-o comedie. Tot asa, foarte frumos a fost.
 
Ah, nu imi vine sa cred ca au trecut deja 10 ani de cand am terminat liceul! Am imbatranit, nu gluma. Mi-ar placea sa repet perioada aceea din viata mea oricand cu drag. In special clasa a 12-a, cand ne pregateam pentru bac si pentru banchet. Cate emotii m-au trecut in ziua festivitatii, si cat de frumoase eram toate fetele la banchet.

No comments:

Post a Comment