Despre Marius

Marius a fost iubitul unei prietene de ale mele din liceu care stie sa se comporte frumos si impresioneaza prin frumusetea chipului.Are unpar blond tuns scurt si niste ochi albastri senzuali , niste buze trandafirii si carnoase si imi placea mult sa il admir.

Imi place frumusetea lui cand zambeste si cand este fericit, este si un om sensibil care se emotiona repede cand prietena mea ii facea fite si curgeau repede cateva lacrimi din ochii lui albastri si cristalini. Imi plac abilitatile lui de vanzator si cum incerca sa isi convinga clientii sa cumpere produsele lui de artizanat si imi place mult sa vad ca reusea mereu sa ii convinga si sa ii determine sa cumpere produse de la artizanatul sau. Vindea destul de mult si avea bani de cheltuiala si imi placea mult ca era mereu atent cu prietena mea si cu celelalte fete din grup si imi placea mult tot ceea ce facea pentru grupul nostru, fiind mereu amabil si dragut si facandu-ne din cand in cand cinste. Imi place mult tot ceea ce spunea, felul calm si cald in care povestea si imi placea mult sa vad ca este stilat si manierat si ne face pe toate fetele din grup sa ne simtim bine.

Ne parea bine si noua sa iesim in compania lui caci era un baiat frumos si simpatic si amuzant, chiar daca noi nu ne gasisem inca jumatatea stiam ca va veni si vremea noastra. A fost un moment trist in care a plecat acasa in Piatra Neamt pentru ca a plecat si prietena mea la facultate la Bucuresti si facultatea lor devenea aproape imposibila.

No comments:

Post a Comment