Cum sa cuceresti o virgina

In ziua de azi e tot mai greu sa cuceresti o fata care sa merite atentia ta si increderea ta. Iar despre cum sa cuceresti o virgina e sincer lamentabil de greu si pentru ca ar fi ele extrem de dificile ci pentru ca nu prea mai gasesti virgine. Iar daca esti un baiat mai clasic si tii neaparat la faza cu virginitatea atunci va trebui sa iti iei o copila de clasa a noua sau poate chiar mai mica. Eh pe vremuri era un lucru esential aceatsa virginitate feminina, iar daca doamne-fereste nu erai virgina ca si fata atunci nu te mai lua nimeni. IN ziua de azi nu te ia nimeni daca esti virgina si ai 26 de ani. Si cum abordez acest subiect ma gandesc la prietena cea mai buan a prieteni mele.

Ea are intr-adevar 26 de ani si e virgina. Nu mint si nu aberez. Fata a trecut prin liceu ca o tocilara, la facultate si-a vazut de facultate si nici timp prea mult nu a avut silita fiind sa isi petreaca putinul timp facand bani ca sa se intretina iar acum la master, cred, la fel timpul e scurt pentru ca are si un job full time. Si stau si ma gandesc cum sa cuceresti o astfel de virgina daca nici macar nu se arata.?! Sfaturi pot sa dau insa numai din culisele prieteniei celor doua fete. Iar fata virgina vrea urmatoarele lucruri: sa gaseasca un barbat cu bani, cu o functie cel putin ca a ei de inalta (nu am mentionat ca lucreaza ca programator in Bucuresti si are 7500 de lei salariu, ceea ce la noi e cam rar, adica nu toata lumea are parte de asa ceva) sa gaseacsa un barbat de casa, inteligent, care sa ii ofere atentie, sa aiba rabdare cu ea sa fie rasfatata, sa fie in centrul atentiei Si asa mai departe. Lista ar putea continua cu aceleais dragalasenii. Dar eu zic in felul urmator: trezeste-te fato!!!!

Lumea nu sta la picioarele virginitatii tale iar in ziua de azi un astfel de barbat cum vreio tu vrea si o amanta buan in pat. In plus un atsfeld e barbat e luat de mult de o femeie care a stiut sa desfaca picioarele devreme. punct! Eh bine, daca nu v-ati dat seama cum sa cuceriti o astfel de virgina, atunci lasati-o balta ca sigur nu e de voi. oricum eu ca barbat, gandesc in felul urmator: nu as vrea sa am pe constiinta sufeltul unei micute virgine care, chiar daca are 26 de ani, plange dupa mine si poate isi taie venele daca eu am fost primul si nu am vrut ceva serios cu ea. Asa ca ori isi baga nasul intr-o aventura si apoi cauta unul calumea, ori cauta un barbat care o fi trait si el pana acum undeva inchis intr-o grota sau o biserica ori manastire de calugari.

No comments:

Post a Comment