Botez pentru cei mari si cei mici

Am vrut ca botezul fetitei noastre sa fie deosebit, de aceea a fost unul restrans, cu familia si prietenii apropiati. Nu am dorit sa facem din acest moment extrem de important, crestinarea copilului nostru un eveniment monden, in care sa fie invitata toata lumea pe care o cunoastem, chiar daca pe unii dintre ei nu i-am vazut de ani buni. Am dorit sa avem un moment al nostru, in care sa ne fie aproape toti ce care ne iubesc cu adevarat si care mereu au numai ganduri bune pentru noi.

In total, am avut 30 de invitati, astfel ca am inchiriat o parte a unui restaurant. Nu am facut un meniu dinainte, ci fiecare a putut sa isi comande ce doreste din meniul restaurantului, pentru ca am dorit sa fie o petrecere relaxanta, fara nicio constrangere sau eticheta. Ne-am gandit insa la copii, pentru ca fiind un eveniment desfasurat ziua, au venit familiile complete, astfel ca am avut 7 copii, cu varste cuprinse intre 4 si 8 ani. Ne-am gandit ce sa facem ca si ei sa se simta bine, dar si adultii sa fie relaxati, asa ca am creat o masa numai pentru ei. Acolo au avut jocuri, baloane si tot felul de articole de petrecere cu personaje din desene animate, pe care le-am gasit pe bubuparty.ro. Au avut insa si o domnisoara care a avut grija de ei si care i-a pictat pe fata. Copiii au fost foarte fericiti, iar adultii au fost  foarte linistiti cateva ore. Ne-au felicitat toti pentru ca ne-am gandit si la copii si deja fata pe care am avut-o noi a fost contractata de inca doua familii.

Prima petrecere a micutei noastre a fost un succes. Abia asteptam sa creasca mai mare si sa vina cu ideile ei. Pana atunci insa, mai avem insa multe de descoperit, vazut si iubit.

No comments:

Post a Comment