Laudarosii

Sunt sigura ca ii cunoasteti. Sau ca ati auzit de ei. Nu aveti cum sa nu ii stiti. Astia sunt niste persoane, care scot ce-i mai rau in tine. Te fac sa iti dai seama, ca nu are rost sa mai stai langa ei. Am cunoscut si oameni din astia, care se laudau constant .Ei au cea mai tare masina, cea mai tare casa, iar noi astia de langa el, nu avem nimic. Sau daca avem suntem niste insecte, pe langa el. Ciudat e, ca nici nu stii daca e adevarat, cu ce se lauda, respectivul.

Stiu ca la un momet dat, aparuse la stiri, un  laudaros din asta, care lucra in Italia, si isi arata, vila, masina, banii. Si de fapt, alea, nici nu erau ale lui. Oamenii astia, pentru mine, sunt egal cu zero. Daca chiar ai toate acele lucruri, bravo tie. Dar, nu te mai lauda atata! Poate ca ar fi mult mai fain, sa ajuti, sau de ce nu, sa imparti cu altii, ce ai tu. Dar de obicei, aceasta categorie de oameni, nu face asta. Sunt prea zgarciti. Adica au ajuns asa de departe, si le le greu sa dea. De-asta incerc, sa evit, pe cat posibil, oamenii astia.
          
In general, sunt aia care au masini ultimul tip, si un ghiul, mare pe deget. Doamne!, ce antipatici, mi-s oamenii de genul astora. Macar daca ar fi adevarat tot ce zic! Dar am cunoscut din astia, ca sa aflu dupa un timp, ca minteau. Dar minteau de inghetau apele, oameni buni! Trist! Pana la urma minciuna are picioare scurte. Asta am aflat-o si eu, pe propria-mi piele, in adolescenta. Oricum laudarosii astia, nu au viata lunga pe langa mine.

Cum spuneam mai sus, ii miros, una doua. Imi place sa-i iau la ironii. Asa ca de multe ori, intru in jocul lor. si ii las sa se laude, si le mai dau si eu apa la moara. Raman masca, in momentul in care le zic , sau ii rog sa ma duca sa vad casa, masina, sau chestia cu care se lauda. Atunci sa vedeti, cate scuze, pretexte, gasesc.

No comments:

Post a Comment